Saturday, April 28, 2007

ny jobb

I januar begynte jeg i ny jobb, som kokk og servitør på by the way. Status i dag er som følger:

- når jeg er på jobb og er veldig sliten ser jeg kunder som ikke er der.
- jeg har mareritt om at det sitter folk i restauranten og venter på mat også har jeg glømt å levere bestilinga til kokken
-jeg tjener jævlig masse penger, meste jeg har jobba i løpet av ei uke hittil er 38, 5 timer. Merk at dette er i tilegg til skolen
-jeg har kjøpt meg tresko
-jeg har blitt soloman og har veldig forståelse for fabian i hotell cæsar
- jeg har begynt å prate mer dialekt, folka på jobben smitter

3 comments:

Linda said...

Du har godt av å prate litt dialekt, Grete!

Anonymous said...

This is great info to know.

Anonymous said...

I inclination not acquiesce in on it. I think precise post. Particularly the appellation attracted me to review the sound story.